خرید پوستر دیواری ارزان
  • /

  • اشتراک گذاری
  • |

خرید پوستر دیواری ارزان

اگر قصد خرید پوستر دیواری ارزان قیمت در مرکزی معتبر هستید، پیشنهاد ما فروشگاه اینترنتی لودیکور است. در فروشگاه آنلاین لودیکور پوسترهای دیواری با کیفیت و با قیمت مناسب برای خاطبان با سلایق مختلف تهیه و گردآوری شده است.

خرید پوستر دیواری با قیمت مناسب

فاکتورهای مختلفی بر قیمت نهایی پوستر دیواری خریداری شما تاثیر دارد. از اولین فاکتورها می توان متراژ نام برد. پوستر دیواری را براساس متراژ مورد استفاده قیمت گذاری می کنند و مبنای آن بر اساس کاغذ دیواری که بصورت رولی است، نیست. از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت نهایی پوستر دیواری می توان به جنس آن اشاره نمود. جنس پوستر می تواند از وینیل، چرم و ... باشد. جنس مناسب برای پوستر دیواری ویژگی های ممتاز نظیر قابلیت شست و شو را فراهم می آورد.

با این وجود تعرفه خود واحد چاپی از مهم ترین فاکتورها محسوب می شود. در مجموعه لودیکور، پوستر دیواری با قیمت مناسب و ارزان با کیفیت بالا عرضه می شود.

خرید پوستر با طرح های مختلف با قیمت مناسب

تنوع طرح های مورد استفاده برای پوستر دیواری بسیار بالا است. این امر امکان انتخاب آسان را برای افراد با سلایق مختلف فراهم کرده است. طرح های مختلف برای گروه های سنی مختلف از مزایای تهیه پوستر دیواری است.

ویژگی مثبت فروشگاه های آنلاین اینترنتی در آن است که طرح های مختلف در دسته های متنوع طبقه بندی شده و این امر امکان انتخاب آسان را فراهم کرده است.

کاغذ دیواری یا پوستر دیواری

کاغذ دیواری و پوستر دیواری از ابزارهای مناسب برای دکوراسیون داخلی محسوب می شوند، حال سوال آن است که کدام را انتخاب نماییم. اگر به دنبال طرح پوستری برای دیوارها هستید و از طرح های تکراری کاغذ دیواری خسته شده اید، پیشنهاد ما استفاده از پوستر دیواری است. در پوستر دیواری تصویر نهایی همانند پازل فراهم می شود که زیبایی منحصر به فردی دارد.

از لحاظ قیمت تفاوت چندانی وجود ندارد، تنها آن که پوستر دیواری براساس متراژ محاسبه می شود و کاغذ دیواری بر اساس رول و میزان رولی که مصرف شده است.

نحوه نصب طرح ها در کاغذ دیواری و پوستر دیواری شبیه به هم بوده و به وسیله چسب مخصوص کاغذ دیواری انجام می شود. با این وجود بهتر است که نصب توسط نصاب حرفه ای انجام شود. بنابراین برایی خرید پوستر دیواری بایستی هزینه ها و قیمت نصاب مورد نیاز را نیز در نظر بگیرید. نصب آسان پوستر دیواری امکان نصب طرح های زیبا و متنوع را برای استفاده کنندگان فراهم کرده است.

در فروشگاه اینترنتی لودیکور امکان خرید پوستر دیواری ارزان و با قیمت مناسب برای افراد فراهم است. در سفارشات اینترنتی انتخاب دقیق تر بوده و در سریعترین زمان ممکن تهیه طرح و ارسال آن برای مخاطبان فراهم شده است. بنابراین با خرید پوستر از مجموعه لودیکور به صورت مناسب به دکوراسیون داخلی زیبا دست یابید.

درباره ما

لودیکور با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه دکوراسیون داخلی، بهترین خدمات را با کیفیت بالا عرضه می نماید. طراحی، فروش و اجرای محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی از جمله پوسترهای دیواری و انواع تابلوها و ... از خدمات مجموعه لودیکور است.

مجوزها

تماس با ما

تهران، خ شریعتی، خ پلیس، کوچه صالحیان، پ 55

۰۹۱۹۲۲۲۷۸۸۰