کاغذ دیواری مخصوص سقف پذیرایی
  • /

  • اشتراک گذاری
  • |

کاغذ دیواری مخصوص سقف پذیرایی

کاغذ دیواری مخصوص سقف پذیرایی می تواند محیطی شیک و لاکچری را برای منزل شما فراهم کرده که خود و میهمانان شما از دیدن ان ها لذت ببرید. به کاغذ دیواری مخصوص سقف که با تصاویر مناظر و جلوه های مختلف منقش شده باشند، پوستر سقفی گفته می شود.

کاغذ دیواری مخصوص سقف پذیرایی چگونه باشد؟

پذیرایی یکی از مهم ترین قسمت های منزل است، شیک بودن و زیبایی دکوراسیون داخلی بسیار اهمیت دارد. طرح های مختلفی برای کاغذ دیواری مخصوص سقف قابل استفاده هستند که انتخاب طرح بسته به سلیقه های مختلف و متناسب با دکوراسیون داخلی انجام می شود.

برای سقف می توان از انواع طرح های پوستر سقفی، شامل طرح های سنتی و کلاسیک یا طرح های مدرن و شیک امروزی، طرح طبیعت و مناظر و بسیاری دیگر از طرح های دلخواه استفاده نمود.

مزایای کاغذ دیواری مخصوص سقف در مقایسه طرح های سنتی!

توجه داشته باشید شما هیچگاه نمی توانید با روش های سنتی نظیر گچ کاری و ... زیبایی در حد پوستر های سقفی را فراهم آورید. این در حالی است که روش های سنتی هزینه بیشتری را نیز می خواهد. با استفاده از روش های سنتی امکان پیاده کردن هر طرحی وجود ندارد، این در حالی است که امکان درج و منقش کردن سقف با طرح های مختلف با استفاده از پوستر سقفی امکان پذیر است.

شما برای استفاده از روش های سنتی نیاز به زمان زیادی دارید، زمانی که صرف زیبایی سقف با روش های سنتی می کنید را می توان با استفاده از کاغذ دیواری ها به حداقل رسانده و طرحی شیک را برای سقف منزل خود فراهم آورید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از کاغذ دیواری ها برای سقف، قابلیت تعویض آسان آن ها است. این در حالی است که تعویض طرح ها در روش های سنتی یا غیر ممکن است یا نیاز به هزینه و زمان بسیار بالایی دارد. با استفاده از کاغذ دیواری سقف، طرحی زیبا و جذاب را برای منزل خود به ارمغان آورید.

در کاغذ دیواری های مدرن امروزی، طرح های ویژه ای وجود دارد که حالت سه بعدی در چشم مخاطبان القا می کند. طرح های کاغذ دیواری سه بعدی نیازمند بکارگیری تجهیزات خاص چاپی بوده تا بخوبی حاشیه ها و قسمت های روشن و تاریک تصویر پیاده شود و تصویری سه بعدی و زیبا را برای دید مخاطبان فراهم آورد.

سفارش پوستر سقفی با طرح مناسب

برای انتخاب طرح دلخواه بایستی طرحی را برگزینید که با اسباب و وسایل منزل شما هماهنگی و هارمونی مناسب داشته باشد. برای سفارش پوستر سقفی با طرح های دلخواه، پیشنهاد می دهیم از امکانات آنلاین نظیر وب سایت های آنلاین بهره برید. در این وب سایت ها به صورت تخصصی پوستر ها بسته به سلایق متفاوت گرد آوری شده اند که امکان انتخاب طرح دلخواه متناسب با سلیقه های مختلف وجود دارد.

پیشنهاد ما استفاده از خدمات آنلاین وب سایت لودیکور است. در این وب سایت می توانید طرح دلخواه را در سریعترین زمان ممکن انتخاب و در سریعترین زمان پس از سفارش، تهیه و نصب نمایید.

درباره ما

لودیکور با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه دکوراسیون داخلی، بهترین خدمات را با کیفیت بالا عرضه می نماید. طراحی، فروش و اجرای محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی از جمله پوسترهای دیواری و انواع تابلوها و ... از خدمات مجموعه لودیکور است.

مجوزها

تماس با ما

تهران، خ شریعتی، خ پلیس، کوچه صالحیان، پ 55

۰۹۱۹۲۲۲۷۸۸۰