خرید اینترنتی پوسترهای دیواری سه بعدی

خرید اینترنتی پوسترهای دیواری سه بعدی
  • /

  • اشتراک گذاری
  • |

خرید اینترنتی پوسترهای دیواری سه بعدی

اگر خواهان خرید اینترنتی پوسترهای دیواری سه بعدی هستید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات فروش آنلاین فروشگاه اینترنتی لودیکور است. در این فروشگاه اینترنتی هزاران طرح برای گروه های مختلف با سلایق متفاوت گرد آوری شده است.

خرید اینترنتی پوستر دیواری سه بعدی

برای خرید اینترنتی پوستر دیواری بایستی ابتدا طرح دلخواه را انتخاب نمایید، جهت این امر رجوع به وب سایت های آنلاین و استفاده از دسته بندی های موجود در این وب سایت ها کمک شایانی می نماید. شما با استفاده از دسته بندی های تخصصی پوستر دیواری در وب سایت می توانید در سریعترین زمان ممکن اقدام به انتخاب طرح دلخواه برای خود نمایید.

در گام بعدی بایستی ابعاد پوستر مورد نظر را انتخاب نمایید. برای پوستر دیواری بایستی طول و عرض دیوار برای نصب مشخص شود. در هنگام اندازه گیری ۵ سانتیمتر به پهنا و ارتفاع دیوار جهت جبران قناصی دیوار اضافه گردد. این امر باعث می شود که تصویری یکنواخت بدون حواشی و قسمت های زاید بر روی دیوار مورد نظر شما فراهم گردد.

خرید اینترنتی پوستر دیواری سه بعدی با طرح های مختلف

نوع سه بعدی پوستر های دیواری، منظره ای سه بعدی و طبیعی را برای دید افراد فراهم می آورد. در واقع با فراهم شدن حاشیه ها، قسمت های تاریک و روشن و چاپ جزئیات به صورت خاص، تصویر به صورت سه بعدی در چشم مخاطبان القا می شود.

طرح های مختلفی برای افراد با سلایق متفاوت فراهم شده است. گروه های سنی مختلف بنا به شرایط و سلیقه های مختلف می توانند از بین هزاران طرح، طرح دلخواه را برای خود انتخاب نمایند. به عنوان مثال کودکان و نوجوانان طرح های زیبایی برای انتخاب دارند. طرح های کارتونی و تصاویر فرشتگان و استفاده از رنگ های شاد و جذاب از طرح های مناسب برای کودکان و نوجوانان محسوب می شوند. حال سه بعدی بودن طرح کمک فراوانی می نماید تا کودکان لذت بیشتری را در استفاده از پوسترها کسب نمایند.

طرح پوسترهای طبیعت نیز، ز طرح های زیبایی بوده که سه بعدی بودن آن شرایط مطلوبی را برای استفاده کنندگان فراهم می آورد. تصاویر گل های زیبا به حالت سه بعدی بسیار خیره کننده و جذاب خواهد بود.

قیمت پوسترهای دیواری

قیمت هر پوستر براساس متراژ و جنس متریال برای پوستر تعیین می شود. با این وجود از لحاظ قیمت، پوسترها ابزاری ارزان تر نسبت به سایر ابزارهای زیباسازی دکوراسیون داخلی می باشد. قیمت پوسترها را مراکز مختلف به صورت متفاوت عرضه می نمایند. با رجوع به یک مرکز معتبر در زمینه پوسترهای دیواری، پوستر را با قیمت مناسب و با کیفیت بالا تهیه نمایید.

پوستر دیواری عملیان نصب و راه اندازی آسانی داشته که این امر می تواند در استفاده از طرح های مختلف بسته به تغییرات دکوراسیون داخلی بسیار تاثیرگذار باشد.

سفارش اینترنتی پوستر دیواری سه بعدی

شما برای سفارش پوسترهای دیواری نیازی به کار خاصی نخواهید داشت. فراهم شدن خرید و فروش در بستر اینترنت، خرید اینترنتی پوستر دیواری را بسیار سهل و آسان ساخته است. شما با مراجعه به وب سایت لودیکور به راحتی می توانید در سریعترین زمان ممکن پوستر را سفارش و عملیات نصب و راه اندازی آن را انجام دهید.

مقالات مرتبط
چاپ کاغذ دیواری با طرح دلخواه
26 فروردین 1400

چاپ کاغذ دیواری با طرح دلخواه

چاپ کاغذ دیواری با طرح دلخواه و سفارشی تنها در واحد های معتبر کاغذ دیواری که به صورت تخصصی فعالیت می کنند، امکان پذیر است. پیشنهاد ما استفاده از خدمات اینترنتی فروشگاه لودیکور است.


قیمت کاغذ دیواری سقف
20 فروردین 1400

قیمت کاغذ دیواری سقف

قیمت کاغذ دیواری سقف بسته به جنس و متریال مورد استفاده و ابعاد کاغذ دیواری تعیین می شود. دقت داشته باشید استفاده از کاغذ دیواری برای سقف محدودیتی برای دکوراسیون داخلی ایجاد نکرده و تکمیل کننده زیبایی دکوراسیون داخلی شما خواهد بود.


درباره ما

لودیکور با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه دکوراسیون داخلی، بهترین خدمات را با کیفیت بالا عرضه می نماید. طراحی، فروش و اجرای محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی از جمله پوسترهای دیواری و انواع تابلوها و ... از خدمات مجموعه لودیکور است.

مجوزها

تماس با ما

تهران، خ شریعتی، خ پلیس، کوچه صالحیان، پ 55

۰۹۱۹۲۲۲۷۸۸۰