جدیدترین مدل های کاغذ دیواری برای پذیرایی

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری برای پذیرایی
  • /

  • اشتراک گذاری
  • |

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری برای پذیرایی

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری برای پذیرایی 2022 و سایر نقاط منزل را در لودیکور خریداری کنید. در این فروشگاه انواع پوستر دیواری و سایر محصولات دکوراسیون داخلی نیز عرضه می شود. پوسترهای دیواری همانند کاغذ دیواری بوده که جنس یکسانی داشته و زیبایی بالاتری را برای محیط فراهم می نماید. .تنوع مدل های کاغذ دیواری و پوستر دیواری در حدی است که امکان انتخاب طرح ها برای افراد با سلایق مختلف بسیار آسان است. جنس کاغذ دیواری ها نیز قابلیت های ویژه نظیر قابل شست و شو بودن را فراهم کرده است.

جدیدترین طرح ها و مدل های کاغذ دیواری برای پذیرایی

پذیرایی از مهم ترین مکان های هر خانه ای است، بنابراین زیبا بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار است. میهمانان شما با حضور در پذیرایی با ظاهری شیک و جذاب احساس لذت بیشتری خواهند برد. برای انتخاب طرح و مدل مورد نظر خود، توجه داشته باشید که هماهنگی بین وسایل منزل و طرح های کاغذ دیواری و پوسترهای دیواری می تواند زیباترین جلوه ها را برای دکوراسیون داخلی شما فراهم آورد. از نقاط مهم در پذیرایی که زیبایی آن از اهمیت بالایی برخوردار است، پشت تلویزیون می باشد. بنابراین با انتخاب طرح های جذاب برای پشت تلویزیون زیبایی را برای پذیرایی فراهم آورید.

پیشنهاد ما برای استفاده از کاغذ دیواری ها، طرح های PVC است زیرا که خاصیت قابلیت شستشوی مستقیم دارندو در محیط هایی که امکان آلودگی در آن بیشتر است براحتی می توان از آن ها استفاده کرد، البته کاغذ دیواریها دارای تنوع جنس بوده و انتخاب جنس سلیقگی است. به عنوان مثال کاغذ دیواری پارچه ای هم معمولاً در لایه زیرین یا لایه اصلی خود دارای پارچه است و کاربرد فراوان دارد.حال مزیت نوع پارچه ای کاغذ دیواری در آن است که عایق صوت است و برای کسانی که می خواهند در داخل خانه از سروصدا در امان باشند، گزینه مناسبی است.یا در برخی از موارد از کاغذ دیواری های چرمی می توان استفاده نمود . نصب سریع و آسان، قابلیت شستشو، دوام بالا و از همه مهم تر زیبایی بصری که تنوع طرح و رنگ کاغذ دیواری ها می تواند در فضای زندگی ما ایجاد کند، همه از دلایلی هستند که استفاده از کاغذ دیواری را پر کاربرد کرده است. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که الگوی مورد نظر شما بهترین گزینه برای آن ناحیه می باشد. اگر در تهران یا شهرستان هستید میتوانید سفارش خود را به راحتی ثبت کنید تا درب منزل تحویل بگیرید.

طرح های مختلف کاغذ دیواری و پوستر دیواری

طرح های مختلف کاغذ دیواری بسیار گسترده می باشند، از طرح های طبیعت گرفته تا طرح های سنتی و کلاسیک همه قابل استفاده برای دکوراسیون داخلی می باشند. کاغذ دیواری هنری به عنوان یک نوع از پوستر دیواریهای چاپی جالب و کاربردی شناخته می شود که دارای طرح هنری خاصی است و می توان آن را برای محیط های داخلی مورد استفاده قرار داد.حتی طرح های انتخابی می تواند فشن و مطابق طرح های امروزی باشد، برای مثال یک مرکز کمک آموزشی می تواند تصویر انیشتین به همراه فرمول مربوط به جرم و انرژی که توسط وی کشف شد را برای سالن ورودی خود استفاده نماید.

مدیران کسب و کارهای مختلف میتوانند با استفاده از چاپ کاغذ دیواری اختصاصی برای دیوارهای شرکت خود با یک تیر دو نشان بزنند، به این صورت راندمان کاری کارکنان را بهبود می دهند. یکی از انواع کاغذ دیواری که در دکوراسیون داخلی یک فضای دیدنی خلق کرده و توجه همه را به خود جلب می نماید کاغذ دیواری سه بعدی است. پوستر دیواری هم مثل کاغذ دیواری معمولاً به صورت تکه هایی با عرض یک متر چاپ می شود که با کنار هم قرار گرفتن آنها، تصویر کامل می شود. تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی با پوستر دیواری معمولی این است که طرحی که برای آن انتخاب و چاپ می شود، در چشم بیننده به صورت سه بعدی دیده می شود وگرنه از لحاظ نوع و کیفیت چاپ و کاغذ، لزوماً تفاوتی با کاغذ دیواری دو بعدی ندارد.

در فروشگاه اینترنتی لودیکور هزاران طرح زیبا برای کاغذ دیواری و انواع پوستر دیواری گرد آوری شده است که با خیال آسوده می توانید جدیدترین طرح ها را مطابق دکوراسیون داخلی مدرن برای خود تهیه نمایید.

مقالات مرتبط
خرید کاغذ دیواری بدون واسطه در لودیکور
4 آبان 1400

خرید کاغذ دیواری بدون واسطه در لودیکور

اگر خواهان خرید کاغذ دیواری بدون واسطه با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی لودیکور است. در لودیکور انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری تهیه و گرد آوری شده اند که متقاضیان می توانند متناسب با سلیقه خود اقدام به انتخاب طرح دلخواه برای خود نمایند. از محصولات ویژه این مرکز پوستر سقفی است که با آن می توانید سقفی رویایی را برای خود فراهم آورید.


سفارش پوستر دیواری دلخواه در لودیکور
16 مهر 1400

سفارش پوستر دیواری دلخواه در لودیکور

برای سفارش پوستر دلخواه می توانید از خدمات فروشگاه اینترنتی لودیکور استفاده نمایید. برای سفارش طرح پوستر دیواری مناسب خود بایستی ابتدا طرح دلخواه را انتخاب کرده و اقدام به سفارش آنلاین نمایید. لازم به ذکر است که امکان سفارش طرح های کاملا سفارشی نیز در این فروشگاه وجود دارد.


مرکز فروش پوستر در تهران
10 مهر 1400

مرکز فروش پوستر در تهران

مجموعه لودیکور مرکز فروش پوستر در تهران با طرح های مختلف و قیمت مناسب می باشد. این مجموعه یکی از معتبرترین مراکز فروش پوستر سه بعدی بوده که بالاترین کیفیت را برای محیط زندگی شما فراهم می آورد.


درباره ما

لودیکور با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه دکوراسیون داخلی، بهترین خدمات را با کیفیت بالا عرضه می نماید. طراحی، فروش و اجرای محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی از جمله پوسترهای دیواری و انواع تابلوها و ... از خدمات مجموعه لودیکور است.

مجوزها

تماس با ما

تهران، خ شریعتی، خ پلیس، کوچه صالحیان، پ 55

۰۹۱۹۲۲۲۷۸۸۰