خرید اینترنتی تابلو برای پذیرایی
  • /

  • اشتراک گذاری
  • |

خرید اینترنتی تابلو برای پذیرایی

خرید اینترنتی تابلو برای پذیرایی از آسان ترین و ارزان ترین روش ها برای زیباسازی محیط پذیرایی شما می باشد. در فروشگاه اینترنتی لودیکور جدیدترین مدل های تابلو دیواری برای مخاطبان گرد آوری شده است. دقت نمایید خرید اینترنتی در هزینه ها و زمان شما صرفه جویی ایجاد می نماید. زیبا بودن محل استراحت یا پذیرایی از مهمانان از مهم ترین فاکتورها برای ایجاد محیطی شیک و دلنشین محسوب می شود، با استفاده از تابلوها به خوبی می توانید چنین محیط شیک و زیبایی را برای خود و اطرافیان ایجاد نمایید. محصولات این فروشگاه اینترنتی در دو دسته تابلو بوم و تابلو شاسی دسته بندی شده اند که در ادامه همین مطلب اقدام به معرفی این محصولات می نماییم.

خرید تابلو برای پذیرایی شما را به دکوراسیون شیک و جذاب می رساند.

خرید اینترنتی تابلو برای پذیرایی در لودیکور

در فروشگاه اینترنتی لودیکور زیباترین و شیک ترین طرح ها تابلوهای دیواری در قالب تابلو بوم و تابلو شاسی عرضه شده است. در این فروشگاه اینترنتی امکان تهیه و سفارش تابلو متناسب با ابعاد دلخواه شما فراهم است. برای پذیرایی محل زندگی خود از طرح های زیبا و متناسب با دکوراسیون داخلی، رنگ مبل ها و طرح های پیاده شده روی دیوارها استفاده نمایید. در زیر به معرفی دو نوع تابلو ارائه شده در فروشگاه لودیکور می پردازیم:

خرید اینترنتی تابلو بوم

تابلو بوم ها یا کنواس از جنس کاغذ کنواس بوده و با دستگاه چاپ دیجیتال، طرح دلخواه روی تابلو پیاده می شود. جنس خاص تابلو، قدرت جذب بالای رنگ را فراهم کرده که رزولیشن چاپی مناسب برای تصویر تابلو ایجاد می شود. این تابلوها را می توان به صورت کلاف دار یا بدون کلاف سفارش داد.

خرید تابلو برای پذیرایی + لودیکور

خرید اینترنتی تابلو شاسی

تابلو شاسی یکی از ارزان ترین تابلوهای دیواری بوده زیرا دارای جنس ام دی اف یا فیبر بوده و ارزانی تابلو را باعث شده است. تصویر چاپ شده با استفاده از چسب مخصوص روی شاسی الصاق شده و تابلو زیبا برای پذیرایی یا سایر مکان ها فراهم می شود.

نکته بارز در مورد تابلو بوم ها و تابلو شاسی در آن است که این تابلوها را می توان در ابعاد مختلف تهیه کرد و از این لحاظ برای استفاده محدودیتی ندارند، بنابراین خرید اینترنتی تابلو برای پذیرایی را می توانید از انواع بوم یا شاسی انجام داد که هزینه بالایی نداشته و روشی ارزان برای دکوراسیون داخلی محسوب می شود.

خرید اینترنتی تابلو برای پذیرایی + لودیکور

در خرید اینترنتی تابلو برای پذیرایی و منزل چه نکاتی را رعایت کنیم؟

  • طرح انتخابی برای تابلو و رنگ ها و مدل آن متناسب با فضای محیط مورد استفاده و دکوراسیون شما باشد.
  • امکان تهیه تابلو در ابعاد مختلف وجود دارد، بنابراین در هنگام سفارش اینترنتی تابلو، ابعاد دلخواه را برای خود انتخاب نمایید.
  • برخی از تابلوها را می توان به صورت قاب دار یا کلاف دار و بدون قاب و کلاف تهیه نمود. این امر کاملا اختیاری و بسته به نظر خریدار است.
  • در هنگام نصب تابلوها نیز بایستی تابلو در مکان مناسب و دید بصری خوب برای بیننده ایجاد نماید.
  • برخی از تابلوها به صورت چند تکه می باشند که در ان طرح کلی از کنار هم قرار گرفتن قطعه های مختلف تهیه می شود. برای سفارش این طرح ها دقت کافی نمایید.

برای سفارش اینترنتی تابلوها چه کنیم؟

اگر روش اینترنتی را برای خرید تابلو انتخاب کرده اید، شما می توانید در فرصت زمان کافی اقدام به انتخاب طرح مناسب برای خود نمایید، این در حالی است که در روش های حضوری این مدت زمان برای شما فراهم نیست. بنابراین با اطمینان بیشتری اقدام به خرید طرح دلخواه برای دکوراسیون خود خواهید کرد. در سفارش های اینترنتی شما بایستی از بین طرح های مختلف، گزینه مناسب را برای خود انتخاب نمایید. دسته بندی طرح ها شما را در فروشگاه های اینترنتی برای انتخاب طرح دلخواه کمک خواهد نمود.

پس از انتخاب طرح بایستی متناسب با ابعاد دلخواه، ابعاد لازم را برای سفارش تعیین نمایید. تابلوهای چاپی را می توانید به صورت کلاف دار یا بدون کلاف در فروشگاه اینترنتی لودیکور برای خود سفارش دهید. در این فروشگاه اینترنتی هزاران طرح به صورت دسته بندی شده برای شما گرد آوری شده است که می توانید طرح دلخواه و جذاب خود را انتخاب نمایید.

سفارش اینترنتی تابلو در فروشگاه لودیکور در سریعترین زمان ممکن تهیه و ارسال می شود.

مقالات مرتبط
جدیدترین مدل های کاغذ دیواری برای پذیرایی
22 آبان 1400

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری برای پذیرایی

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری برای پذیرایی 2022 و سایر نقاط منزل را در لودیکور خریداری کنید. در این فروشگاه انواع پوستر دیواری و سایر محصولات دکوراسیون داخلی نیز عرضه می شود. پوسترهای دیواری همانند کاغذ دیواری بوده که جنس یکسانی داشته و زیبایی بالاتری را برای محیط فراهم می نماید.


چسب مخصوص کاغذ دیواری چیست؟
12 آبان 1400

چسب مخصوص کاغذ دیواری چیست؟

چسب مخصوص کاغذ دیواری دارای تنوع بوده و هر یک شرایط استفاده متفاوتی دارند. گاهی برخی از افراد برای نصب کاغذ دیواری خود اقدام کرده که نیازمند شناخت کافی از چسب مورد نیاز برای نصب کاغذ دیواری هستند، یا گاهی خود نصاب اقدام به این عمل می کند که بکارگیری چسب مخصوص کاغذ دیواری با کیفیت می تواند در کیفیت کاغذ دیواری نصب شده بر روی دیوار بسیار تاثیر داشته باشد. از این رو اگر نصابان اقدام به نصب کاغذ دیواری روی دیوار می نمایند، از آن ها بخواهید از چسب با کیفیت برای نصب شما استفاده نماید.


خرید کاغذ دیواری بدون واسطه در لودیکور
4 آبان 1400

خرید کاغذ دیواری بدون واسطه در لودیکور

اگر خواهان خرید کاغذ دیواری بدون واسطه با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی لودیکور است. در لودیکور انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری تهیه و گرد آوری شده اند که متقاضیان می توانند متناسب با سلیقه خود اقدام به انتخاب طرح دلخواه برای خود نمایند. از محصولات ویژه این مرکز پوستر سقفی است که با آن می توانید سقفی رویایی را برای خود فراهم آورید.


درباره ما

لودیکور با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه دکوراسیون داخلی، بهترین خدمات را با کیفیت بالا عرضه می نماید. طراحی، فروش و اجرای محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی از جمله پوسترهای دیواری و انواع تابلوها و ... از خدمات مجموعه لودیکور است.

مجوزها

تماس با ما

تهران، خ شریعتی، خ پلیس، کوچه صالحیان، پ 55

۰۹۱۹۲۲۲۷۸۸۰