قیمت هر متر مربع پوستر دیواری سه بعدی

قیمت هر متر مربع پوستر دیواری سه بعدی
  • /

  • اشتراک گذاری
  • |

قیمت هر متر مربع پوستر دیواری سه بعدی

قیمت هر متر مربع پوستر دیواری سه بعدی یا حالت ساده بسته به فاکتورهای مختلف می باشد، یکی از این فاکتورها، جنس مورد استفاده برای چاپ پوستر دیواری است. برای استفاده از پوسترهای دیواری می توان از جنس های مختلفی استفاده کرد. از مهم ترین جنس ها برای پوستر می توان به وینیل، چرم، کتان، پوستر ضد خش، پارچه ای و ... اشاره نمود. هر یک از جنس های گفته شده دارای قیمت متفاوتی هستند که ناشی از کیفیت گوناگون آن ها است.

قیمت هر متر مربع پوستر دیواری

مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت هر متر مربع پوستر دیواری، تعرفه خود واحد چاپ کننده است. مراکز مختلفی اقدام به طراحی و چاپ پوسترهای دیواری با درجه کیفیت مختلف می کنند، اما همه آن ها یک قیمت را برای مشتریان عرضه نمی کنند. در واحدهای مختلف قیمت پوستر دیواری متفاوت است. شما سعی نمایید از مرکزی تهیه پوستر نمایید که با کیفیت ترین پوسترها را با قیمت مناسب و ارزان برای شما تهیه نماید.

در مجموعه لودیکور بهترین کیفیت چاپی روی برترین متریال مصرفی برای چاپ انواع پوستر دیواری ارائه می شود. قیمت پوستر در این مرکز مناسب بوده و یکی از ارزان ترین مراکز عرضه کننده پوستر دیواری محسوب می شود. بسته به جنس های مختلف قیمت پوستر از قرار متری 75 هزار تومان شروع می شود.

از فاکتورهای دیگر تاثیرگذار بر قیمت نهایی پوسترهای دیواری را می توان، ابعاد چاپی و نوع چاپ را برشمرد. برای تهیه و نصب پوسترهای دیواری باید متراژ دیوار برای نصب آن مشخص گردد، بسته به ابعاد انتخابی قیمت نهایی پوستر تعیین می گردد. مزایای خرید انلاین از فروشگاه های اینترنتی در آن است که به صورت آنلاین قیمت براساس متراژ تعیین می شود. بنابراین همین حالا با رجوع به فروشگاه اینترنتی لودیکور، به صورت آنلاین قیمت پوستر مورد نیاز خود را محاسبه نمایید.

لازم به ذکر است که در مورد کاغذ های دیواری بر عکس پوستر دیگر قیمت گذاری براساس متر نیست، در مورد کاغذ دیواری قیمت براساس تعداد رول درخواستی تعیین می گردد.

قیمت هر متر مربع پوستر دیواری سه بعدی چگونه است؟

برای خرید پوستر دیواری سه بعدی باید مراکز چاپی از تجهیزات خاص چاپی استفاده کرده تا حالت سه بعدی چاپ را برای دید مخاطبان فراهم آورد. این نوع پوسترها زیبایی بالاتری داشته و طبیعی تر در چشم مخاطب القا می گردند. بی شک این نوع پوسترها می توانند زیبایی خیره کننده ای را برای محیط زندگی شما فراهم نماید.

پوسترهای سه بعدی در مقایسه با زیبایی که فراهم می نمایند، قیمت ارزانی دارند. توصیه ما برای انتخاب طرح های مختلف، انتخاب طرح سه بعدی پوستر دیواری برای محیط زندگی خودتان است. در مجموعه لودیکور طرح های سه بعدی با ارزان ترین قیمت عرضه می شوند.

با همه آنچه در بالا در مورد پوستر های دیواری گفته شد، در کل پوستر برای زیباسازی دکوراسیون داخلی بسیار ارزان نسبت به روش های سنتی نظیر گچ کاری و رنگ کاری و ... می باشد. این روش از سریعترین روش ها برای فراهم کردن یک محیط شیک و جذاب برای خودتان و اطرافیان است. در سریعترین زمان ممکن می توانید شیک ترین محیط را برای خود و اطرافیان با استفاده از پوستر دیواری فراهم آورید.

با خرید پوستر دیواری از فروشگاه اینترنتی لودیکور، با کیفیت ترین پوسترها را با قیمت مناسب تهیه و استفاده نمایید.

مقالات مرتبط
جدیدترین مدل های کاغذ دیواری برای پذیرایی
22 آبان 1400

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری برای پذیرایی

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری برای پذیرایی 2022 و سایر نقاط منزل را در لودیکور خریداری کنید. در این فروشگاه انواع پوستر دیواری و سایر محصولات دکوراسیون داخلی نیز عرضه می شود. پوسترهای دیواری همانند کاغذ دیواری بوده که جنس یکسانی داشته و زیبایی بالاتری را برای محیط فراهم می نماید.


چسب مخصوص کاغذ دیواری چیست؟
12 آبان 1400

چسب مخصوص کاغذ دیواری چیست؟

چسب مخصوص کاغذ دیواری دارای تنوع بوده و هر یک شرایط استفاده متفاوتی دارند. گاهی برخی از افراد برای نصب کاغذ دیواری خود اقدام کرده که نیازمند شناخت کافی از چسب مورد نیاز برای نصب کاغذ دیواری هستند، یا گاهی خود نصاب اقدام به این عمل می کند که بکارگیری چسب مخصوص کاغذ دیواری با کیفیت می تواند در کیفیت کاغذ دیواری نصب شده بر روی دیوار بسیار تاثیر داشته باشد. از این رو اگر نصابان اقدام به نصب کاغذ دیواری روی دیوار می نمایند، از آن ها بخواهید از چسب با کیفیت برای نصب شما استفاده نماید.


خرید کاغذ دیواری بدون واسطه در لودیکور
4 آبان 1400

خرید کاغذ دیواری بدون واسطه در لودیکور

اگر خواهان خرید کاغذ دیواری بدون واسطه با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی لودیکور است. در لودیکور انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری تهیه و گرد آوری شده اند که متقاضیان می توانند متناسب با سلیقه خود اقدام به انتخاب طرح دلخواه برای خود نمایند. از محصولات ویژه این مرکز پوستر سقفی است که با آن می توانید سقفی رویایی را برای خود فراهم آورید.


درباره ما

لودیکور با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه دکوراسیون داخلی، بهترین خدمات را با کیفیت بالا عرضه می نماید. طراحی، فروش و اجرای محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی از جمله پوسترهای دیواری و انواع تابلوها و ... از خدمات مجموعه لودیکور است.

مجوزها

تماس با ما

تهران، خ شریعتی، خ پلیس، کوچه صالحیان، پ 55

۰۹۱۹۲۲۲۷۸۸۰