کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان پسرانه و دخترانه

کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان پسرانه و دخترانه
  • /

  • اشتراک گذاری
  • |

کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان پسرانه و دخترانه

کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان پسرانه و دخترانه باید شیک و جذاب بوده و در این گروه سنی شور و نشاط ایجاد نماید. طرح های گروه سنی نوجوان برای این قشر بازخورد مناسبی داشته و دختران و پسران از این طرح ها استقبال بیشتری دارند. طرح های ورزشی و تصاویر ماشین های اسپرت و هنرمندان مورد علاقه برای پسران بسیار شیک و مناسب می باشند، این در حالی است که در کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان دخترانه طرح های شیک و فانتزی نظیر طح های فرشتگان، تصاویر گل ها و ... بسیار مناسب است.

پیشنهاد می شود از پوستر دیواری برای اتاق نوجوان پسرانه و دخترانه استفاده کرد، زیرا تصویرهای شیکی را می توان به این صورت در اتاق افراد طراحی و نصب نمود. طرح های ورزشی یکی از پر مخاطب ترین طرح ها برای اتاق پسران به حساب می آید. تصاویر بازیکن های فوتبال، قهرمانان ورزشی رشته های مختلف، تصاویر ماشین ها بخصوص ماشین های اسپرت، تصاویر نقشه و ... از الگوهای جذاب برای اتاق پسران به حساب می آیند. رنگ های شاد و گرم می تواند باعث شور و نشاط گردد و در اتاق پسران معمولا طرح های مورد استفاده از این رنگ ها استفاده می کنند، این در حالی است که در اتاق دختران رنگ های صورتی و فانتزی که برای این گروه جذاب است، استفاده می گردد.

کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان

برای انتخاب طرح مناسب برای نوجوانان هم تفاوت هایی وجود دارد، به عنوان مثال طرح هایی که برای کودکان انتخاب می گردد با طرح هایی که برای افراد با سن کمی بالاتر باید خریداری گردند، کمی متفاوت می باشند. کودکان طرح های کارتونی را بسیار دوست دارند، این در حالی است که در نوجوانان کمی اوضاع متفاوت است. انتخاب طرح را باید متناسب با روحیات افراد و سن نوجوان انجام داد، فراهم کردن آرامش و نشاط برای اتاق نوجوان از اهداف بکار گیری کاغذ دیواری و انواع پوسترهای دیواری می باشد.

طرح های سه بعدی زیبایی بیشتر داشته و حالت طبیعی تری را از خود نشان می دهند، اتاق کودکی را در نظر بگیرید که طرح کارتونی یا عروسکی را به صورت سه بعدی در آن نصب کرده اند، بدون شک زیبایی بسیار بالاتری داشته زیرا طبیعی تر تصویر نشان داده می شود و افراد از دیدن تصاویر آن لذت بیشتری می رند، این ویژگی بخصوص برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب تر بوده و در رشد و نمو استعدادهای افراد بسیار تاثیر دارد.

طرح های عروسکی و فرشتگان برای دختران بسیار جذاب بوده و طرح های کارتونی و اسپرت برای پسران جذابیت بیشتری دارد.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان پسرانه و دخترانه

برای خرید کاغذ دیواری یا پوستر دیواری با طرح های پسرانه یا دخترانه، والدین سلیقه خود کودکان و نوجوانان را نیز در نظر بگیرند، برای خرید این پوسترها می توانید از طریق خرید حضوری یا غیر حضوری بهره برید. بدون شک در خرید حضوری زمان کوتاه بوده و انتخاب طرح دلخواه مطابق سلیقه کودک بسیار مشکل است، چه بسا طرحی خریداری شود و بعد از طی چند روز یا ساعت، کودک از طرح ابزار نارضایتی نماید. بنابراین روش خریداری حضوری برای این قشر مناسب نبوده و باید از روش های نوین نظیر روش های آنلاین و استفاده از فروشگاه آنلاین برای خریداری کاغذ دیواری و پوستر دیواری مناسب برای این قشر استفاده کرد. فروشگاه آنلاین لودیکور شما را برای رسیدن به این هدف یاری می دهد.

معمولا والدین اقدام به خرید پوستر دیواری برای اتاق کودکان و نوجوانان می پردازند، اما باید در خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری نکاتی را در نظر داشته باشند که برخی بدین شرح می باشند: از آنجایی که پوستر در اتاق کودکان و نوجوانان نصب می گردد باید دید خود نوجوان چه طرحی را می پسندد، البته والدین نیز باید راهنمایی های لازم را کرده و در انتخاب بهترین پوستر آن ها را یاری دهند. باید در انتخاب این طرح ها حس آرامش و شادی در نوجوانان ایجاد شود، طرح های مناسب برای این قشرها در فروشگاه اینترنتی لودیکور گردآوری شده است.

نکته ای که باید در انتخاب طرح ها مورد نظر داشته باشید ان است که باید طرح و رنگ با چیدمان وسایل و محیط اتاق هماهنگ باشد. با خرید پوستر دیواری و کاغذ دیواری ها برای اتاق نوجوان محیطی شیک و لاکچری را برای این قشر فراهم آورید.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان چگونه است؟

فاکتورهای مختلفی بر قیمت کاغذ دیواری برای این قشر تاثیرگذار می باشد که جنس و کیفیت کاغذ دیواری یکی از این فاکتورها است. این در حالی است که طرح انتخابی تاثیری بر قیمن نهایی ندارد. متراژ مورد استفاده برای چاپ و نصب کاغذ دیواری و پوستر دیواری از مهم ترین فاکتورها برای تعیین قیمت نهایی آن به حساب می آید. طرح های سه بعدی حالت طبیعی و زنده تری داشته که پیشنهاد می دهیم از این طرح ها برای زیبایی اتاق نوجوانان و جوانان استفاده نمایید و این طرح ها طرفداران بسیاری دارند.

مقالات مرتبط
قیمت هر متر مربع پوستر دیواری سه بعدی
29 آذر 1400

قیمت هر متر مربع پوستر دیواری سه بعدی

قیمت هر متر مربع پوستر دیواری سه بعدی یا حالت ساده بسته به فاکتورهای مختلف می باشد، یکی از این فاکتورها، جنس مورد استفاده برای چاپ پوستر دیواری است. برای استفاده از پوسترهای دیواری می توان از جنس های مختلفی استفاده کرد. از مهم ترین جنس ها برای پوستر می توان به وینیل، چرم، کتان، پوستر ضد خش، پارچه ای و ... اشاره نمود.


جدیدترین مدل های کاغذ دیواری برای پذیرایی
22 آبان 1400

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری برای پذیرایی

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری برای پذیرایی 2022 و سایر نقاط منزل را در لودیکور خریداری کنید. در این فروشگاه انواع پوستر دیواری و سایر محصولات دکوراسیون داخلی نیز عرضه می شود. پوسترهای دیواری همانند کاغذ دیواری بوده که جنس یکسانی داشته و زیبایی بالاتری را برای محیط فراهم می نماید.


چسب مخصوص کاغذ دیواری چیست؟
12 آبان 1400

چسب مخصوص کاغذ دیواری چیست؟

چسب مخصوص کاغذ دیواری دارای تنوع بوده و هر یک شرایط استفاده متفاوتی دارند. گاهی برخی از افراد برای نصب کاغذ دیواری خود اقدام کرده که نیازمند شناخت کافی از چسب مورد نیاز برای نصب کاغذ دیواری هستند، یا گاهی خود نصاب اقدام به این عمل می کند که بکارگیری چسب مخصوص کاغذ دیواری با کیفیت می تواند در کیفیت کاغذ دیواری نصب شده بر روی دیوار بسیار تاثیر داشته باشد. از این رو اگر نصابان اقدام به نصب کاغذ دیواری روی دیوار می نمایند، از آن ها بخواهید از چسب با کیفیت برای نصب شما استفاده نماید.


درباره ما

لودیکور با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه دکوراسیون داخلی، بهترین خدمات را با کیفیت بالا عرضه می نماید. طراحی، فروش و اجرای محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی از جمله پوسترهای دیواری و انواع تابلوها و ... از خدمات مجموعه لودیکور است.

مجوزها

تماس با ما

تهران، خ شریعتی، خ پلیس، کوچه صالحیان، پ 55

۰۹۱۹۲۲۲۷۸۸۰